Pracujeme v souladu s předpisy o GDPR

Vaše osobní údaje jsou v absolutním bezpečí, zacházíme s Vašimi osobními údaji striktně v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.

  Číst více

Vaše osobní údaje jsou v bezpečí

Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete ZDE

Přihlásit

Time management: tajemství úspěchu na VŠ při zaměstnání

Time management: tajemství úspěchu na VŠ při zaměstnání

 

Může být obtížné organizovat si čas jako student, zvláště pokud pracujete na plný úvazek. Postupujte podle těchto tipů, které vám pomohou zvýšit vaši produktivitu.

Je docela těžké řídit čas, když pracujete na plný úvazek, máte jiné rodinné a sociální potřeby, kterým se musíte věnovat, a také náročný studijní program, který musíte absolvovat. Musíte vytvořit strategii, abyste byli schopni plně ovládat svůj čas a vhodně jej regulovat. Převzít kontrolu nad svým časem znamená, že byste měli mít plán, který se promítne do denních cílů a maximalizuje váš produktivní výkon.

Naplánujte si svůj den předem. Nespavost je většinou způsobena starostmi o další den, takže vás to uvolní a zaručí vám dobrý spánek.


Pravidlo 80:20

Toto je životně důležitý koncept. Výzkum prokázal, že 20 % toho, co děláme, tvoří 80 % našich výsledků. naše doporučení je, že byste se měli soustředit a snažit se každý den splnit pár věcí, které jsou pro váš úspěch nejdůležitější. Pro studenta by jedním ze dvou hlavních cílů dne bylo učit se několik hodin. Po dokončení těchto 20 % (obvykle dva nejdůležitější cíle dneška) můžete přistoupit k dokončení menších 80 %. Jinými slovy, nezaměřujte se na nepodstatné věci a snažte se každý den upřednostňovat své cíle.

Organizace

Výzkum prokázal, že většina lidí stráví každý den 30 minut hledáním chybějících věcí ve svých pokojích nebo ve svých počítačích. Ujistěte se, že vše má své určené místo, abyste to vždy našli, když to bude potřeba. Uspořádejte všechny své soubory a složky v počítači podle kritéria, které považujete za logické, abyste je mohli snadno najít. Organizací ušetříte spoustu času.

Soustředění

 
Soustředění je dalším klíčem. Často něco začneme, nedokončíme to a pak přejdeme k něčemu jinému a na konci dne je to, jako bychom nedokázali vůbec nic. Soustředění je disciplína, která vás nikdy nesmí opustit! Vezměte si jeden úkol a ujistěte se, že ho dokončíte. Tomuto konceptu se říká disciplína dokončování! Dokončete jeden a přejděte na další.

Stanovení priorit

 
Stanovení priorit je prvořadé. Pokud jste tak zaneprázdnění, že si neustále stěžujete, že na nic nemáte čas, pak ve svém životě neupřednostňujete věci. Identifikujte několik klíčových věcí a zaměřte se na ně, protože nemůžete dělat všechno.

Přejeme vám úspěch při uplatňování těchto zásad!

 

 

 

Podobné články na blogu

Efektivní organizace času při studiu na vysoké škole: 10 praktických tipů
12.06.2024

Efektivní organizace času při studiu na vysoké škole: 10 praktických tipů

  Studium na vysoké škole vyžaduje efektivní řízení času, aby bylo možné zvládnout náročné akademické požadavky a zá…

Čítať viac
Jak se motivovat k psaní diplomové práce: Praktické rady a techniky
05.06.2024

Jak se motivovat k psaní diplomové práce: Praktické rady a techniky

  Psaní diplomové práce je náročný a často zdlouhavý proces, který vyžaduje vytrvalost a disciplínu. Pokud se snažíte nají…

Čítať viac
Jak se naučit kombinovat práci a odpočinek při psaní diplomky?
30.05.2024

Jak se naučit kombinovat práci a odpočinek při psaní diplomky?

  Kombinace práce a odpočinku je klíčem k efektivnímu psaní diplomové práce, která vám pomůže udržet si produktivitu a zároveň…

Čítať viac