Pracujeme v souladu s předpisy o GDPR

Vaše osobní údaje jsou v absolutním bezpečí, zacházíme s Vašimi osobními údaji striktně v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.

  Číst více

Vaše osobní údaje jsou v bezpečí

Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete ZDE

Přihlásit

Time management: tajemství úspěchu na VŠ při zaměstnání

Time management: tajemství úspěchu na VŠ při zaměstnání

 

Může být obtížné organizovat si čas jako student, zvláště pokud pracujete na plný úvazek. Postupujte podle těchto tipů, které vám pomohou zvýšit vaši produktivitu.

Je docela těžké řídit čas, když pracujete na plný úvazek, máte jiné rodinné a sociální potřeby, kterým se musíte věnovat, a také náročný studijní program, který musíte absolvovat. Musíte vytvořit strategii, abyste byli schopni plně ovládat svůj čas a vhodně jej regulovat. Převzít kontrolu nad svým časem znamená, že byste měli mít plán, který se promítne do denních cílů a maximalizuje váš produktivní výkon.

Naplánujte si svůj den předem. Nespavost je většinou způsobena starostmi o další den, takže vás to uvolní a zaručí vám dobrý spánek.


Pravidlo 80:20

Toto je životně důležitý koncept. Výzkum prokázal, že 20 % toho, co děláme, tvoří 80 % našich výsledků. naše doporučení je, že byste se měli soustředit a snažit se každý den splnit pár věcí, které jsou pro váš úspěch nejdůležitější. Pro studenta by jedním ze dvou hlavních cílů dne bylo učit se několik hodin. Po dokončení těchto 20 % (obvykle dva nejdůležitější cíle dneška) můžete přistoupit k dokončení menších 80 %. Jinými slovy, nezaměřujte se na nepodstatné věci a snažte se každý den upřednostňovat své cíle.

Organizace

Výzkum prokázal, že většina lidí stráví každý den 30 minut hledáním chybějících věcí ve svých pokojích nebo ve svých počítačích. Ujistěte se, že vše má své určené místo, abyste to vždy našli, když to bude potřeba. Uspořádejte všechny své soubory a složky v počítači podle kritéria, které považujete za logické, abyste je mohli snadno najít. Organizací ušetříte spoustu času.

Soustředění

 
Soustředění je dalším klíčem. Často něco začneme, nedokončíme to a pak přejdeme k něčemu jinému a na konci dne je to, jako bychom nedokázali vůbec nic. Soustředění je disciplína, která vás nikdy nesmí opustit! Vezměte si jeden úkol a ujistěte se, že ho dokončíte. Tomuto konceptu se říká disciplína dokončování! Dokončete jeden a přejděte na další.

Stanovení priorit

 
Stanovení priorit je prvořadé. Pokud jste tak zaneprázdnění, že si neustále stěžujete, že na nic nemáte čas, pak ve svém životě neupřednostňujete věci. Identifikujte několik klíčových věcí a zaměřte se na ně, protože nemůžete dělat všechno.

Přejeme vám úspěch při uplatňování těchto zásad!

 

 

 

Podobné články na blogu

Jak napsat a prezentovat úspěšnou závěrečnou práci?
20.11.2024

Jak napsat a prezentovat úspěšnou závěrečnou práci?

  Napsání a prezentace závěrečné práce jsou klíčovými okamžiky v akademickém životě každého studenta. Úspěšná…

Čtěte více
Jak efektivně citovat a vyhnout se plagiátorství?
13.11.2024

Jak efektivně citovat a vyhnout se plagiátorství?

  Plagiátorství je vážný přestupek v akademickém prostředí, který může mít závažné následky. Je důležité si…

Čtěte více
Důležitost revizí a korektur při psaní závěrečné práce
09.11.2024

Důležitost revizí a korektur při psaní závěrečné práce

  Revize a korektury jsou nezbytnou součástí procesu psaní závěrečné práce. Mnoho studentů se často zaměřuje na samotné psaní a na revize…

Čtěte více