Postup zpracování podkladů
-
Objednávka
Rozhodli jste se pro profesionální zpracování podkladů vaší závěrečné práce? Vyplňte, prosím, nezávaznou objednávku. Následně dostanete potvrzovací email o jejím přijetí. Objednávku můžete kdykoliv zrušit.
-
Naše odpověď
Po přijetí Vaší nezávazné objednávky Vám zašleme cenovou nabídku od jednoho nebo od více autorů. Zároveň dostanete informace pro další postup. Podívejte se na náš orientační ceník za zpracování podkladů.
-
Výběr zpracovatele
Pokud souhlasíte s našimi podmínkami zpracování podkladů, můžete si vybrat jednoho ze zpracovatelů, od kterých jste dostali cenovou nabídku. Návod na potvrzení objednávky najdete v e-mailu s cenovou nabídkou.
-
Závazná objednávka
Závaznou objednávku vytvoříte po přihlášení do našeho systému s výběrem některého ze zpracovatelů. E-mailem dostanete i instrukce k úhradám.
-
Komunikace se zpracovatelem
Se zpracovatelem můžete komunikovat prostřednictvím chatu v našem systému po celou dobu zpracování podkladů. Můžete mu posílat i různé soubory a podklady, které chcete zapracovat do podkladů.
-
Možnost platby po částech
Úhrady za zpracování podkladů závěrečné práce standardně rozdělujeme na 4 splátky. První fáze je v hodnotě 15 % z celkové sumy, druhá v hodnotě 30 %, třetí opět 30 % a čtvrtá 25 %. Se zpracovatelem si dohodnete termíny a celý postup úhrady a zpracování podkladů máte stále pod kontrolou v našem systému.
-
Záruční doba
Po odevzdání závěrečné práce pro vás bezplatně zapracujeme jakékoliv připomínky, které se týkají zpracovaných podkladů, jejich obsahu nebo témata, které byly dohodnuty v objednávce.